PRŮBĚH ZÁSAHU

1) CHYBA NEBO PŘÁNÍ
0 Kč
Na Vašem zařízení se vyskytne problém. Něco nefunguje nebo chcete, aby to fungovalo jinak. Doposud jste museli s Vaším zařízením navštívit odborný servis osobně nebo zaplatit výjezd technika. Na tento zastaralý postup prosím zapomeňte.
2) ZAPOČETÍ ŘEŠENÍ
0 Kč
Klikněte na modré tlačítko pro spojení s technikem zdarma. Můžete samozřejmě využít e-mailové (jan.cap@digitalnimanzel.cz) či telefonické spojení (+420 739 342 065).
3) VYPLNÍTE KRÁTKÝ FORMULÁŘ
0 Kč
V dalším kroku uvedete své jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo včetně předvolby státu a krátký popis Vašeho požadavku.

4) KONTAKTUJEME VÁS
0 Kč
Ověříme Vaše údaje a technik se s Vámi spojí telefonicky.
5) SPUŠTĚNÍ VZDÁLENÉHO SERVISU
0 Kč
Spustíte naši aplikaci pro vzdálené připojení. Spojení je šifrováno a jednotlivá spojení jsou zaheslována. Heslo máte k dispozici pouze Vy. Nad celým procesem máte naprostou vizuální kontrolu.
6) DIAGNOSTIKA ZDARMA
0 Kč
Technik provede diagnostiku Vašeho problému, navrhne řešení a cenu. Vše sledujete na Vašem displeji a můžete kdykoliv ukončit.

7) VYŘEŠENÍ POŽADAVKU
0 Kč.
Pokud s cenou budete souhlasit, tak technik uskuteční opravu či řešení Vašeho požadavku. Celou dobu můžete sledovat průběh na Vašem displeji. Po úspěšném dokončení se technik odpojí a již nemá možnost se opětovně připojit zpět, bez Vašeho požadavku a potvrzení.
8) PLATBA
Dle ceníku či domluvy.
Po dokončení servisního zásahu dostanete na e-mail fakturu. Provedete platbu převodem na náš účet.